marți, aprilie 1

Some things never change

Nu stiu despre altii, dar in cazul meu exista obiceiuri dragi tare rau ce le practic de prea mult ca sa renunt la ele. O sa ma opresc la capitolul mancare (Vero, trebuie sa te simti si sa raspunzi ca esti in cunostinta de cauza).
Dintr-un meniu perfect nu lipseste painea prajita cu unt si miere sau gem, pufuletii cu ceai merg la suflet, ce mai, iar covrigii si painea calda sunt un deliciu. A...si sa nu uitam de Eugenia, ciocolata de casa si Alunita. Iar de cand sunt in Cluj lista se completeaza cu minunatele si delicioasele Brsocute, si surorile acestora, Buburuzele.
Puteti spune ca nu sunt pretentioasa sau puteti completa meniu.
Pofta buna!!! :)

2 comentarii:

fresha spunea...

eu as vrea sa adaug farmecul ciocolatei cu cereale expandate mancate pe strada ;))

bine ai venit in blogosfera! :)

agr3siva spunea...

Daaaa si sa nu uitam de halva (stiu ca e fff dulce) care mereu imi aduce aminte de vremea...stim noi cui ;) sau de marmelada (nici nu stiu daca se mai gaseste in comert, dar facea buni acu cativa ani :P). Painea cu pateu si ceai si acum fac parte din meniul nostru. Dar, cu toate ca ne aducem aminte cu drag de aceste arome dragi copilariei noastre, nu putem sa nu incercam, macar o data, ceva nou. Eu cel putin am curiozitatea de a incerca cat mai multe....in timp :D ....dar sa inchei subiectul ca-mi tot trec prin cap feluri de mancare si e cam tarziu pentru o gustare. Tay tay